آخرین به روز رسانی: 04 سپتامبر 2023

سلب مسئولیت وب سایت

اطلاعات ارائه شده توسط web-wizards.it Ltd.(«ما»، «ما» یا «ما») در https://becomegenius3atbooking.com ("سایت") فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی است. تمام اطلاعات سایت با حسن نیت ارائه شده است، با این حال ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی از هر نوع، صریح یا ضمنی، در رابطه با صحت، کفایت، اعتبار، قابلیت اطمینان، در دسترس بودن، یا کامل بودن اطلاعات موجود در سایت نداریم. تحت هیچ شرایطی در قبال هر گونه ضرر یا آسیبی که در نتیجه استفاده از سایت یا اتکا به هر گونه اطلاعات ارائه شده در آن ایجاد شده باشد، مسئولیتی در قبال شما نخواهیم داشت. استفاده شما از سایت و اتکای شما به هر گونه اطلاعات موجود در سایت صرفاً به عهده خودتان است.

سلب مسئولیت پیوندهای خارجی

سایت ممکن است حاوی پیوندهایی به سایر وب‌سایت‌ها یا محتوای متعلق به اشخاص ثالث یا نشات گرفته از آنها یا پیوندهایی به وب‌سایت‌ها و ویژگی‌های موجود در بنرها یا سایر تبلیغات باشد (یا ممکن است از طریق سایت برای شما ارسال شود). چنین پیوندهای خارجی توسط ما مورد بررسی، نظارت یا بررسی صحت، کفایت، اعتبار، قابلیت اطمینان، در دسترس بودن یا کامل بودن قرار نمی گیرند. ما ضمانت، تایید، ضمانت، یا مسئولیت صحت یا قابل اعتماد بودن اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت‌های شخص ثالث را که از طریق سایت‌های دیگر و یا هر سایت دیگری مرتبط شده‌اند، نداریم. تبلیغات. ما طرفی یا به هیچ وجه مسئول نظارت بر معامله بین شما و ارائه دهندگان محصولات یا خدمات شخص ثالث نخواهیم بود.

سلب مسئولیت حرفه ای

سایت نمی تواند و حاوی مشاوره مشاوره نیست. اطلاعات مشاوره فقط برای مقاصد عمومی اطلاعاتی و آموزشی ارائه شده است و جایگزینی برای مشاوره حرفه ای نمی باشد. بر این اساس، قبل از هر اقدامی بر اساس چنین اطلاعاتی، توصیه می کنیم با متخصصان مربوطه مشورت کنید. ما هیچ نوع مشاوره مشاوره ای ارائه نمی دهیم. استفاده یا اتکا به هر گونه اطلاعات موجود در سایت صرفاً به عهده خودتان است.

سلب مسئولیت از شهادت

سایت ممکن است حاوی نظرات کاربران محصولات و/یا خدمات ما باشد. این توصیفات منعکس کننده تجربیات و نظرات واقعی چنین کاربرانی است. با این حال، تجربیات برای آن کاربران خاص شخصی است و ممکن است لزوماً نماینده همه کاربران محصولات و/یا خدمات ما نباشد. ما ادعا نمی کنیم و نباید تصور کنید که همه کاربران تجربیات یکسانی خواهند داشت. ممکن است نتایج فردی شما متفاوت باشد.
توصیفات موجود در سایت به اشکال مختلف مانند متن، صوتی و/یا تصویری ارسال می‌شوند و قبل از ارسال توسط ما بررسی می‌شوند. آنها به صورت کلمه به کلمه در سایت ظاهر می شوند که توسط کاربران ارائه شده است، به جز برای تصحیح گرامر یا اشتباهات تایپی. برخی از توصیفات ممکن است به خاطر اختصار کوتاه شده باشند، جایی که گواهینامه کامل حاوی اطلاعات اضافی غیر مرتبط با عموم مردم است.
دیدگاه ها و نظرات موجود در توصیفات صرفاً متعلق به هر کاربر است و منعکس کننده دیدگاه ها و نظرات ما نیست. ما به کاربرانی که توصیفات ارائه می‌دهند وابسته نیستیم و به کاربران پرداختی نمی‌شود یا به‌طور دیگری برای توصیفات خود جبرانی دریافت نمی‌کنند.